Loterie i konkursy promocyjne – jak wybrać odpowiednią grupę docelową i wzbudzić w niej zaangażowanie?

Co zrobić, by przykuć uwagę klienta i wyróżnić się na tle innych marek? Nie da się ukryć, że osiągnięcie tego efektu jest coraz trudniejsze. Sama obecność w social mediach jest często niewystarczająca, bo odbiorcy potrzebują silniejszej więzi, by wybrać naszą ofertę. Jednym ze sposobów, by stworzyć właśnie taką relację, jest organizowanie konkursów i loterii. Dziś sprawdzamy, jak dokonać wyboru odpowiedniej grupy docelowej, a następnie wzbudzić u niej zainteresowanie konkretnymi produktami lub usługami.

Zastanów się, do kogo kierujesz swoją akcję

Bez solidnego określenia grupy docelowej nie da się zadbać o to, by narzędzie jakim są loterie i konkursy promocyjne było optymalnie zaprojektowane. Akcja może być kierowana np. do:

  1. klientów indywidualnych;
  2. klientów biznesowych;
  3. pracowników.

Nie ma standardowego przepisu na jedną, standardową loterię czy konkurs. Jeśli zależy nam na tym, by przedsięwzięcie rzeczywiście przyniosło oczekiwane rezultaty, należy zasady udziału i formy komunikatu dopasować do konkretnej grupy docelowej.

Organizowanie loterii – w czym mogą pomóc ci specjaliści?

Przemyślana, dopracowana strategia komunikacji to coś, o co nie da się zadbać bez doświadczenia. Eksperci, specjalizujący się w organizacji takich działaniach ja organizacja loterii promocyjnej wiedzą również, jakie są prawne uregulowania loterii. Taka wiedza jest kluczowa, bo bez niej nie da się dostosować regulaminu loterii do obowiązujących przepisów. Jak widać troska o takie przedsięwzięcie musi oznaczać kompleksowe zadbanie nie tylko o to, by loteria była atrakcyjna z punktu widzenia uczestnika, ale też o to, by wszystko było dopracowane pod kątem podatkowo prawnym.

Loterie i konkursy promocyjne – jakich efektów możesz się spodziewać?

Współpraca z ekspertami rozpoczyna się od fachowego ustalenia celów przeprowadzonej loterii i konkursu. Do najważniejszych zalet właściwie dobranej grupy docelowej i prawidłowo przeprowadzonej akcji możemy zaliczyć m.in. zwiększony ruch na stronie. Istnieje duża szansa, że użytkownik, który trafił na naszą stronę, by zapoznać się z warunkami konkursu, sprawdzi także naszą ofertę. Jeśli grupa docelowa jest prawidłowo dobrana, zwiększamy szansę na to, że nasze propozycje trafią w jego zainteresowania.

Organizacja loterii promocyjnej oraz organizacja konkursów pozwoli nam w pełni wykorzystać możliwości, jakie dają viralowe treści. W social mediach wszystko rozpowszechnia się ekspresowo. Akcja może skłonić uczestników do zadawania pytań, bezpośredniego kontaktu z nami, a także do rozmów o usługach między sobą. Wszystko to kosztuje stosunkowo niewiele, bo stosunek korzyści do kosztów zorganizowania konkursu przedstawia się niezwykle atrakcyjnie. Chcesz wypróbować, co takie akcje mogą oznaczać dla Twojego biznesu? Nawiąż współpracę z ekspertami i sprawdź, jak konkursy i loterie promocyjne mogą wpłynąć na wyniki Twojej firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Previous post Taśma teflonowa PTFE samoprzylepna – zastosowanie i właściwości
Next post Kawa ziarnista bezkofeinowa – idealna propozycja dla miłośników kawy bez kofeiny